30 May 2018

Yoğun iş temponuz arasında sağlıklı beslenme adına yanınızda taşımanız gereken ara öğünler için sizlere pratik önerilerimiz var!

Kuru mayveler;
Kuru kayısı, kuru erik, elma kurusu. Kuru meyveler tüketiminin çok pratik olmasının yanında size gün içinde ihtiyaç duyduğunuz kaloriyi sağlayarak enerjik ve zinde olmanıza yardım edecek.
Elma;
Sağlıklı beslenme ilkeleri içinde olan günlük lif tüketiminin arttırılması için elmayı kabuğuyla tüketmek sizin için çok pratik ve sağlıklı bir çözüm olacaktır.
Sert armut;
Sulu ve çok tatlı armutlar yerine sert armutun kalorisi düşük olduğu gibi, tüketimi de nispeten daha kolaydır.
Mandalina;
Soyması zahmetsiz, tüketmesi çok kolay bir vitamin deposudur.
Yağlı tohumlar;
Ceviz, fındık, badem gibi yağlı tohumlar yüksek lif, magnezyum ve E vitamini içerikleriyle çok besleyici ve tüketmesi çok pratik olan yiyeceklerdir. Rahatlıkla çekmecenizde saklayarak güvenle tüketebilirsiniz. Ancak siz siz olun kalori değeri nedeniyle günde küçük bir avucu geçmeyin.
Diyet bisküviler;
Diyet bisküvilerin tüketiminde “nasıl olsa diyet daha fazla yiyebilirim” gibi bir düşünceyle yaklaşmadığınız sürece yine saklaması ve tüketmesi kolay olan bir alternatiftir.